O datadisku
Příběhová linka WARHEAD používá stejnou událost ve stejný časový úsek, tedy havárii neznámé kosmické lodi a střet Amerických a Korejských zájmů na malém exotickém ostrůvku, jako hlavní nosnou konstrukci. Ostatní, ta omáčka, dodávající tomu výslednou chuť je však jiná. Nomáda vystřídal Psycho a tím se sled událostí malinko změnil. Způsob vyprávění stejného příběhu z perspektivy jiné zúčastněné osoby v sobě skrývá nedozírné lány možností osvěžit dění o spoustu narážek a detailů, posouvající celkový zážitek o kus dál. Proto nezbývá než se jen udiveně ptát, proč toho nebylo využito? Většina předělových scén postrádá náboj, takže je těžké nechat se strhnout do víru dění. O to komičtěji pak působí pokus o zlidštění hlavního protagonisty snahou zachytit aspekty určitého zamýšlení se nad svým konáním a morálními hodnotami. Z pasáže, kdy Psycho utopí jednoho z vojáků, měly stříkat emoce, jenže postavy mají repertoár výrazů jako Steven Seagal.
Náhledy fotografií ze složky Crysis WARHEAD